Pri nas bo opravljala naslednja dela:
– knjiženje poslovnih dogodkov v glavni knjigi in v pomožnih evidencah tako, da bodo ažurno ustrezale resničnemu stanju;
– pripravljala bo obračune DDV;
– obračunavala bo plače in druge dohodke;
– izvajala bo druga knjigovodska opravila, povezana z zgornjimi;
– do izteka poskusnega dela bo delo opravljala pod nadzorom in s pomočjo mentorice.
Od bodoče sodelavke pričakujemo:
– skrbnost in natančnost pri delu;
– urejenost, odgovornost in marljivost;
– najmanj srednješolsko izobrazbo V. stopnje;
– osnovno znanje angleščine;
– osnovno poznavanje Excel-a;
– razvite osnovne veščine poslovnega komuniciranja.
Ponujamo pa:
– pošteno plačilo;
– dolgoročno zaposlitev;
– urejeno delovno okolje brez pretiranega stresa;
– stalno izboljševanje strokovnega znanja in veščin;
– možnost krajšega delovnika v obsegu 30 ur tedensko;
– v primeru krajšega delovnika možnost zavarovanja za poln delovni čas;
– predvidljiv delovni čas in;
– napredovanje na delovno mesto skrbnice strank.
Delovne izkušnje so zaželene, niso pa pogoj. Delovno razmerje bomo predvidoma sklenili za nedoločen čas s poskusnim delom.
Prijave v obliki življenjepisa in kratkega spremnega sporočila sprejemamo na info@semafor.si.
[Če pa morda raje kot govorite pokažete bruto bilanco, če točno veste, kdaj na kontih 16_ po zaključku obračuna DDV ostane saldo, če ne razumete, zakaj človek z računalnikom potrebuje kalkulator in če Vasco za vas ni le špansko ime, bomo vaše prijave še bolj veseli in jo resno vzeli. V tem primeru kandidirajte za delovno mesto skrbnice strank. Tudi vas bomo veliko naučili, nekoliko pa, upamo, tudi vi nas.]