Naše storitve so že vrsto let prilagojene delu brez papirja in delu na daljavo, kar je v času pandemije še posebej uporabno. Najpogosteje delamo takole:
Prvi način: e-pošta – enostavno in brez prilagoditev
Vse dokumente nam pošiljate po e-pošti. Alternativno lahko dokumente odložite v oblačno shrambo (Onedrive, lahko pa tudi drugo).
Drugi način: dokumente odlagate v mapo na našem strežniku
Pride v poštev, če je dokumentov veliko in če datoteke zavzemajo veliko prostora. Dodelimo vam dostop do mape, kamor prenašate račune in druge dokumente.
Tretji način: uporaba programa Vasco.web
Poleg prenosa datotek lahko aplikacijo uporabljate za veliko opravil, z njo lahko izdajate račune, vnašate prejete račune, obračunavate potne stroške in imate vpogled v aktualne računovodske podatke. Priporočamo tudi uporabo e-računov.
Četrti način: po meri
Delo organiziramo tako, da vam prihranimo kar največ časa in da so vsi računi kar najhitreje obdelani.
Računovodstvo na daljavo, imenovano tudi “on line” računovodstvo ali e-računovodstvo, ni dodatna ponudba ali možnost, pač pa nuja in temeljni način dela.
Za dodatne informacije nas pokličite na 041 741 745 ali nam pišite na info@semafor.si.