Včasih prevzamemo računovodstvo za podjetje, ki na tem področju še ni vzpostavilo potrebnega reda. Primeri tipičnih težav:
- vsi izdani računi niso evidentirani v knjigovodstvu;
- manjkajo tudi prejeti računi;
- posledično je napačno stanje terjatev do kupcev, obveznosti do dobaviteljev, danih in prejetih predujmov;
- nekaterih poslovni dogodki so z vidika davčne zakonodaje napačno ali pomanjkljivo obravnavani.
Ureditev takih težav ni niti enostavna niti hitra, probleme običajno rešimo takole:
- evidentiramo vse manjkajoče račune;
- zagotovimo točne informacije o premoženju in poslovanju;
- opravimo samoprijave pri plačilu dajatev, kadar je to potrebno;
- pomagamo urediti izmenjavo informacij z računovodstvom na način, da se napake in pomanjkljivosti ne pojavljajo več;
- priporočimo brezpapirno poslovanje in delo na poenoteni programski opremi.
Z ureditvijo računovodstva imamo veliko izkušenj. Če menite, da bi bili tudi vaši računovodski procesi potrebni prenove in ureditve, nam pišite na info@semafor.si ali nas pokličite na 08 2055 950.